3 Aralık 2008 Çarşamba

Kazanmak yada Kaybetmek


Uzun zaman oldu dimi sevgili olmayan okurları!.
Artık her şeyin çıkış noktasını bulmuş hissediyorum kendimi, nasıl diceksiniz? Tabiki onun cevabı alt tarafta saklı o da şöyle;

Bireyler eğer ki kendilerine bir hedef seçerlerse ve bu hedefe doğru “durmadan yürüyeceğine and içerse” yapamayacağı hiçbirşey yoktur!. Bunlar zaten alışa gelmiş klişe şeyler sizinde bildiğniz gibi öle değimli?

Birileri, başkalarından bilgi edinerek öğrenmeyi öğrenir, birileride yaşayarak öğrenmeyi öğrenir. Bende bunları aşarak daha önceki litarütürleri taradım ve sevdiğim en iyi kişisel gelişim uzmanı ‘MS’ okudum. Okudum ve şunu anladım ve hayatımla şu şekilde öz eleştiride bulundum; “Ben=Yavru Şahin, bende meraklı - oda meraklı, bende uçmak ve tüm dünyayı gezmek istiyorum – oda kendi kanatlarıyla uçmayı dünyayı görmeyi istiyor” (Limit-Sinizi okumayanlar bunu sanırım bilmezler), beklide insanlar üzerinde daha etkili olsun diye hayvanlar üzerinden yola çıkılarak hikaye yazarlar, daha tesirli olsun diye!

Vel Hasır Kelam; korkular heycanı >heycanda hata yapmayı tetikler. Mümükün olduğunca umutsuzluğa düştüğünüzde hedefinizi düşününüz. Ders çalışırken pek fazla düşünmeyin!.

Hiç yorum yok:

 

Desing: Blogger - Developer: Gologlama